قبل از لکه گیری


بعد از لکه گیری


فرش در طول استفاده گاه دستخوش آسیب هایی همچون ریختن مواد چسبنده، رنگ های شیمیایی، رنگ های جوهری و غیره می گردد که از بین بردن آن ها را از روی فرش، لکه گیری می گویند. قالیشویی حکیم با لگه گیری و رنگبرداری فرش در اصفهان میتواند به همشریان اصفهانی در این زمینه کمک شایانی کنم .
قالیشویی حکیم با کادر مجرب و گروهی متخصص از رنگبرداران قالی، با ارائه ضمانت نامه کتبی اقدام به برطرف کردن مشکل فرش شما میکند.
09133007730
درصورتی که فرش دارای نوعی بخصوص از خامه های رنگی باشد که به خوبی رنگرزی نشده باشد و یا نوع رنگ بکار رفته در رنگ آمیزی خامه ها از ثبات کافی برخوردار نباشد، هنگام شستشو به روش غیر استاندارد و در منزل، به ویژه زمانی که توسط برس بر روی سطح پرزها کشیده میشود، استفاده از آب گرم، خیس شدن ناشی از آبگرفتی منزل و یا بالا آمدن آب فاضلاب و ریختن آب بروی فرش و موارد این چنینی ممکن است رنگ های تیره مثل قرمز و یا سرمه ای در آب حل شود و بر روی نواحی با ضمینه رنگ روشن رانده شود و باعث تیرگی و رنگی شدن آن نواحی شود.


ضمن اینکه درصورتی که این رنگ ها با آب داغ مخلوط شوند، فاجعه شدیدتر خواهد بود و به اصطلاح فرش رنگ دهد. این عمل باعث از بین رفتن ظاهر زیبای فرش و افت قیمت فاحش قالی می شود. قالیشویی حکیم با کادر مجرب و گروهی متخصص از رنگبرداران قالی، با ارائه ضمانت نامه کتبی اقدام به برطرف کردن مشکل و رنگبرداری از فرش، به نحو بسیار عالی می کند و فرش را به حالت اولیه باز میگرداند.پس به ما اعتماد کنید و فقط با کافیست با ما تماس بگیرید .
ghalishoeihakim
اصفهان - خیابان حکیم نظامی
اصفهان - خیابان حکیم - بازار فرش
اصفهان - خیابان روکی
09133007730